19 Temmuz 2011 Salı

Kurumlarda Sosyal Medya

Sosyal medya son derece etkili bir araç. Günümüzde kişilerin yanı sıra şirketler de bu mecranın gücüne kayıtsız kalamıyorlar. Sosyal medya aynı zamanda herhangi bir ürünü veya hizmeti satın almadan önce danışılan, kullanıcıların olumlu/olumsuz yorumlarını paylaştıkları, kurum ve müşteriler arasındaki iletişimi artıran son derece sağlam bir kaynak, yeni bir iş yapış biçimi. Özellikle B2C alanında her geçen gün daha yaratıcı viral çalışmalarla karşılaşıyoruz. Bunlardan bazılarının etkisi televizyonda yayınlanan reklamlardan fazla olabiliyor. Sosyal medya, internet gücünün en fazla görülebildiği alanlardan biri. İster B2B ister B2C olsun, pazarlama faaliyeti olan her şirket, günümüz dünyasına ayak uydurmak için sosyal medya platformlarında yer almalı.
Biz Bimsa olarak Facebook, Twitter ve LinkedIn gibi sosyal ağlarda yer alıyoruz.  Hesaplarımızın yönetimi Pazarlama bölümüne ait. İçerik genellikle bu bölüm tarafından üretiliyor. Bunun yanı sıra şirket çalışanlarımızın da içerik desteği mevcut. Profilimizde kurumsal haberlerimizi, uzman danışmanlarımızın teknolojik ve BT alanındaki gelişmelerle ilgili yorumlarını, proje haberlerimizi ve iş ilanlarımızı yayınlıyoruz.  Ayrıca kurumsal çözümlerimiz olan E-Satınalma Platformu Pratis.Net ile İK ve Bordro Yönetimi çözümümüz olan HR-Web için de bu platformlar üzerinde profil oluşturduk. Böylece bu çözümlerimize ilişkin konuları daha spesifik bir biçimde takipçilerimizle paylaşabiliyoruz. Yine sosyal ağ kapsamında HR-Web için oluşturduğumuz ve www.hr-web.com.tr/forum/ adresinden ulaşılabilen bir İK forumumuz bulunuyor. Forum kullanıcıları İK, bordro ve kariyer yönetimine ilişkin her türlü sorularına yanıt bulabiliyorlar.
Önümüzdeki dönemde ise sosyal medya çalışmaları olarak YouTube üzerinden çözümlerimizi ve başarı hikayelerimizi paylaşmayı ve tamamlanacak geliştirmelere göre Google+ üzerinde yer almayı planlıyoruz.
Büşra Sayım, Bimsa Pazarlama ve İş Geliştirme Uzmanı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder